Wednesday, October 28, 2009

RINDUNYA....

aku bersama naurah comey...:)

hm..
rindunya aku kak seseorang yang jauh ni..
sape lagi klu bukan si cantik comey...
anak saudara aku yang sorg 2 la..
si irdina naurah comey 2..hehe..
dah sebulan x jumpa..
aduh, rindunya..
rindu nak tgk perangai dia yg mcm2 ragam, senyumannya yg menghiburkan..
dan tangisannya yang meriuhkan suasana..
hm tgk gmbar jela nak hilangkan rindu ni..
naurah..naurah..
nak jumpa lmbat lg..
tggu raya haji baru leh jumpa...
nak ikut mama n papa g KL ari sab2 ni xleh lak..
coz dah nak exm..
kalu x, leh gak tgk budak kecik 2....
apapun, klu jd g lawatan KL nnt leh gak aku jumpa dia dulu...
mlepaskan rindu yg ada di hati ini..(:p)
klu nak tggu abg aku blik trg raya haji ni, lmbat lg r..
huhu..


naurah yang comey..
posing habis...
naurah yang bermasud bunga disamping bunga2..haha..
di taman bunga di atas katil...hehe..
senyuman yang menawan...


No comments:

Post a Comment